Roadtrip 2015 Turkije & de Balkan dag 13

• Aankomst appartement:  17:20
  • Dagafstand:  422
  • Totaalafstand: 4557 km
  • Weer: licht bewolkt. Temperaturen tot 34 graden

Vanmorgen stonden we om 7:45 klaar om de eerste meters af te leggen. Aangezien het ontbijt in ons hotel gisteren niet zo goed viel, hebben we gisteravond een reservering voor ontbijt geplaatst bij een restaurant aan de boulevard. Om 8:30 konden we de motoren weer starten om onze reis voort te zetten. Er moest vandaag een flinke afstand afgelegd worden, dus ontkom je er niet aan stukken snelweg mee te pakken.  Aangezien de temperaturen nog steeds aan de hoge kant zijn, hebben we weer een plekje gezocht waar we konden afkoelen. We kwamen in een afgelegen badplaatsje waar we tussen de appartementen door een klein strandje konden bereiken. Het water was hier heerlijk verkoelend en zo helder dat je op 2 meter diepte de bodem nog kon zien.  Na de verfrissende duik mochten we van één van de locals de buitendouche gebruiken om het zout van ons af te spoelen. Daarna kregen we ook nog een bord met druiven aangeboden om even van te snoepen. We vervolgden onze reis en kwamen aan bij onze appartementen voor vanavond. We hebben allemaal een eigen appartement met slaapkamer, keuken/living en badkamer.